דף הבית
אודות התנועה
הפילוסופיה
סיפורים
סרטי וידאו
קרחצנים
שירה
עזוב אותך מטויוטה פריוס, תאכל פלאפל
מחקר שערכו חוקרים באוניברסיטת שיקגו בשנה שעברה הראה כי אדם שעובר לתזונה צמחית שאינה כוללת מרכיבים מהחי תורם יותר לבלימת התחממות כדור הארץ מאשר אדם שזונח את מכוניתו הרגילה לטובת רכב מדגם פריוס. לפי המחקר, המעבר לפריוס מביא לחיסכון של יותר מטון של פליטות פחמן דו-חמצני בשנה, ואילו אימוץ תזונה טבעונית מביא לחיסכון של לפחות 1.5 טון של פליטות פחמן דו-חמצני בשנה.
הכתבה המלאה
http://consumer.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=nh20070208_01
